Can we just make love and not war ?

Hey hey! I dag har vi hatt pannekaker, speilegg og bacon til frokost , ganske solid med andre ord.Etter det dro vi til stranda og satt der i litt over en time vell, før vi sykla innom butikken og hjem . Handla litt jordbær osv i tilfelle vi fikk besøk , men det ble ikke noe av så mulig det blir b...

Here we go

Sorry for dårlig blogging idag men det har skjedd ekstremt lite.Vært en tur hos bestemor med kjæresten , og ellers bare slappa av .Måtte selvfølgelig vente en time på en buss som skulle kommet 14.05 før vi kom oss avgårde ( hater kollektiv trafikk iblant) 'Nå sitter vi å ser på lov og orden på tv...

27.07.2014

God kveld bloggen :)Nå har jeg og kjæresten nettop spilt kort , etter å ha bada i boblebadet mens vi drakk en øl hver . Ferie er kjempe deilig ! Nå sitter jeg å ser på tv mens han er oppe å spiller et gitar spill av no slag . Lagde banan rullekake istad, kjempe godt selvom det ble litt tull .Håpe...

Sunday is funday

Hei hei! idag ble det lat middag , gikk ned på kebab house og bestilte oss en pizza. Var kjempe godt og føles deilig å få slippe å lage middag . I dag har vi bare sett på tv, sotti litt ute, ordna litt i hagen og hørt på musikk. En fin søndag i varmen, for varmt , det er det . Har ikke tatt så ma...

Pasta bolognese i hvitløksbrød .

Hey igjen !Ista lagde jeg pasta i hvitløksbrød (som overskriften sier ) Det var kjempe godt og noe jeg er gla jeg oppdaget. Det du trenger er :500 g mel1 teskje tørr oregano 1 teskje hvitløkspulver3 dl lunka vann 1 egg, vispa1 teskje salt7 g tørr gjær 200 g spaghetti pasta saus 1. hell melet i...

You gotta get up and try ,try, try .

Hei hei bloggen! I dag har jeg og kjæresten sykla oss en tur til stranda, herregud det var varmt og slitsomt haha!Men vi fikk kommet oss utti vannet tilslutt og det var super herlig! Det er så varmt utti vannet nå :D Nå sitter vi i stua og hører på NRK mp3 , er for varmt til å gjøre mer . Blir...

Go ahead and laugh, cause if it was funny I would too.

Hej hej!Enda en fin dag med bading og soling og jeg elsker å se at resultate kommer såppas fort som det gjør ! Har nå falt helt for sol olje og jeg elsker det . Har ikke gjort stort mer enn det idag, pluss laga taco med kjæresten så en fin fin fredag her :) Blir nok ned å handle litt senere når j...

Sweet sweet summer

Hællæ! I dag har jeg vært å bada igjen. Først dro vi te hvaler også dro vi vdere til vister ( et sted i sarpsborg ) hvor svigerfamilien og kjæresten var .Super fin og hyggelig dag ! med mer solbrenthet haha . Håper det går over til brun det også, blitt litt brun fra igår . Kjøpte også sol olje id...

Picture perfect

Hey igjen bloggen, vært litt opphold nå men tenkte jeg skulle oppdatere om igår og idag .I går var jeg på stranda igjen med kjæresten , veldig koselig og ble faktisk litt solbrent og fikk litt farge .I dag var jeg på stranda med mamma, søstra mi og kollegaen til mamma pluss hennes familie .Fikk e...

Perfekt sommerdag

Hei hei bloggen ! I dag har det stortsett vært en superfin dag , jævlig varmt , unnskyld uttrykke. Har bada , spilt kort , badminton og bocha ,altså i bunn og grunn en veldig fin dag. Sto opp halv 2 idag og gikk ned å laga frokost, ovnsbakte eggsom kjæresten er veldig gla i og en perfekt frokos...

Dagen igår .

hei bloggen! sorry for at jeg blogger dagen etter ting har skjedd haha men det blir litt sånn . I går etter jeg og kjæresten hadde gått oss en kveldstur fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på hjemmelaget italiensk tomatsuppe, enda en oppskrift fra www.veg-veg.no/mat. Overraskende lett og faktis...

Oppskrift på vegetarisk rett

Hei hei bloggen! i går prøvde jeg meg på en vegetarisk rett som heter Burritos al horno som jeg hadde ovnsbakte cherrytomater til.Var utrolig godt og de jeg serverte det til syns det var bedre enn vanlig taco til og med ! Synes selv det også var bedre enn taco . Glemte å ta ordentlig bilde av ...

Muligens tilbake her igjen

Guri det er rart å logge inn her igjen, har ikke vært innpå her på en god stund.Vurderer å komme tilbake til blogg verdenen ( trenger ny header, så skrik ut om du vil fikse det) Jeg kom over en side igår eller, egentlig to sider om vegansk mat.så mye digg og har begynt å tenke over om jeg skal b...
Victoria Isabell

19, Fredrikstad

19 år. har en fin kjæreste. Canon EOS 1000D for reklame/sponsing kontakt meg på : black_andwhite@live.no